joi, 14 iulie 2011

DJ 713 Cuibul Dorului - Dichiu aproape de inaugurare

Se lucreaza de zor in zona Cuibul Dorului la asfaltarea DJ 713. Drumul este asfaltat pana in Saua Dichiu, acolo unde se contruieste si Cabana Dichiu. Se pare ca in acest weekend ar fi tentativa de inaugurare.











Un comentariu:

Anonim spunea...

Am ajuns la cabana Cuibul Dorului in 15 iulie 2011 pe la ora 10. in fata mea s au turnat ultimii 50m de asfalt langa cabana. Am fost prima maSina care am intrat pe acest drum care merge nicaieri !!!Am mers cca 6 km si m am oprit. Pe tot traseul nici un parapet !!!Drumul este f.f. periculos. Din loc in loc acostamentul incepe sa se surpe !!Sa vezi cum va arata acest drum dupa prima toamna-primavara ,atunci cand vin torentii !!Tot drumul nu am vazut nici un sant de protectie cu subtraversarea drumului cu scurgeri !!! Acest drum sunt niste bani aruncati pe APA SAMBETEI !!!